کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316320 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۳۸ میلیون حساب کاربری قربانی هک

بد افزار

حمله سایبری که علیه ادوب راه اندازی شد بیش از ۳۸ میلیون حساب کاربری را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، روز سوم اکتبر، شرکت ادوب در بیانیه ای اظهار کرد که قربانی یک حمله سایبری شده و شناسه‌ها و رمزهای عبور رمز شده کاربران افشاء شده است.

در همان زمان، این شرکت ادعا کرد که هکرها توانسته‌اند به رکورد کارت های اعتباری رمز شده و اطلاعات ورود به سیستم حدود سه میلیون کاربر دسترسی پیدا کنند. اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که حدود ۳۸ میلیون حساب کاربری فعال تحت تاثیر این حمله سایبری قرار گرفته است.

سخنگوی شرکت ادوب گفت: ما هشدارهایی را به واسطه پست الکترونیکی برای کاربران ارسال کرده‌ایم. هم چنین رمزهای عبور تمامی شناسه های کاربری ادوب مجددا تنظیم شده است.

با توجه به بیانات سخنگوی ادوب، این شرکت نشانه‌هایی از فعالیت غیرمجاز برروی حساب های کاربری تحت تاثیر قرار گرفته مشاهده نکرده است.

مهاجمان به واسطه این حمله توانسته‌اند که به حساب های کاربری نامعتبر یا غیرفعال ادوب دسترسی پیدا کرده و حتی حساب هایی که دارای رمزهای عبور رمز شده نامعتبر و حساب های کاربری تست بوده‌اند در دسترس مهاجمان قرار گرفته است.

شرکت ادوب پس از تایید حمله، تمامی رمزهای عبور حساب های کاربری تحت تاثیر قرار گرفته را دوباره تنظیم کرد و پست الکترونیکی را برای حساب های کاربری آسیب پذیر و دارندگان کارت اعتباری که اطلاعات کارت آنها افشا شده است، ارسال کرد.

شرکت ادوب اطلاعات بیشتر درخصوص این نشت را در یک صفحه هشدار امنیتی قرار داده است و همچنین گزینه‌ای را قرار داده که توسط آن کاربران می‌توانند رمز عبور خود را تغییر دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17667 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/13 تعداد مشاهده: 1809
سافت گذر